KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 11:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 00:14 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Korslundinho wrote:
Bloggen wrote:
For en "snø sopp" denne korslundinho er....at du kan kalle en spiller som kristian berg en flopp i kil er helt utrulig med tanke på at du ikke en gang vet hvem han er..Kristian er og var en mye bedre spiss en både gundersen og strand.En veldig sterk spiller som vet hvor målet står.

Har lest en del innlegg her inne å nesten samtlige har noen helt latterlige påstander eller meninger fra en guttunge ved navnet korslun"dinho", som sansynligvis og forhåpentligvis for han ikke er eldre enn 14 år. :roll:

Hold deg på MSN med kamerater.

Og forresten, hvis han er bedre enn både Strand og Gundersen, hvorfor i alle dager spiller han i 3 DIVISJON da?



Du tenker så fryktelig svart/hvitt... det kan være flere grunner til at han spiller i 3.divisjon... Berg slet med skader og går på politiskolen.. men han var og er fortsatt ikke noen dårlig fotballspilller... skjønner ikke helt hvorfor du ikke forstår dette igrunn... :roll:

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 15:24 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Det jeg også sliter med å forstå er hvorfor spisser som scorer 17 mål i 3 divisjon, skal gjøre det samme i adeccoligaen... Det er faktisk veldig stor forskjell... Bare ta Strand som ett eksempel igjen... Han scorer flust med mål i 3divisjon for b-laget, men gjør han det noe bra for A-laget? Nei. Han får riktignok ikke no særlig spilletid, men kan ikke si han har imponert meg nå han har spilt heller... Har heller ikke glemt scoringen hans mot Hønefoss.

Min mening er at jeg ikke tror Berg er god nok for KIL, kun pga at han scorer mål i 3 divisjon, dermed basta ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 16:01 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Vell, poenget her er at du ikke husker K. Berg en gang... bare det hadde fått meg til å være mest mulig stille..Og det er få spillere som klarer på imponere noen på 3-4 minutter som inbytter... Kim Roger burde være fredet for kritikk. At K.Berg er god nok for KIL har han vell igrunn allerede bevist for noen år siden. KIL har et bedre lag nå enn hva de hadde når Berg spilte.

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 20:14 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Det at han var god nok for KIL for noen år siden, behøver ikke si at han er god nok nå...
Jeg har dessuten aldri ment å peke ut kritikk mot Kimsalabim heller! Tcert imot, brukte han kun som ett eksempel...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 21:04 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Tror vi snart kan sette opp noen konklusjoner for denne diskusjonen......Ser liksom ikke ut til at det er håp om å komme noe lenger :D

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 21:17 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Har det egentlig noensinne vært det? :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 21:17 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Raggen wrote:
Tror vi snart kan sette opp noen konklusjoner for denne diskusjonen......Ser liksom ikke ut til at det er håp om å komme noe lenger :D

Da drister jeg meg til å komme med en konklusjon (selv om jeg tidligere sa at jeg ikke gadd å diskutere dette mer...): De fleste her kan tenke seg å se Kristian Berg prøve seg i KIL-drakta igjen, mens en fjortis som ikke har sett han i aksjon vil overhodet ikke se han i aksjon for KIL heller :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 21:29 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
Raggen wrote:
Tror vi snart kan sette opp noen konklusjoner for denne diskusjonen......Ser liksom ikke ut til at det er håp om å komme noe lenger :D

Da drister jeg meg til å komme med en konklusjon (selv om jeg tidligere sa at jeg ikke gadd å diskutere dette mer...): De fleste her kan tenke seg å se Kristian Berg prøve seg i KIL-drakta igjen, mens en fjortis som ikke har sett han i aksjon vil overhodet ikke se han i aksjon for KIL heller :?

Ååååå så sur for at EN ikke er enig med deg ;)
er lov å si sin mening!

Og hvor mange ganger skal jeg si det?
JEG ER 15 ÅR!!!!!

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 21:30 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Tja......jeg kan vel komme med en "mening" selv også da....

Jeg er vel til dels enig med Korslund i at det er et JÆVLIG langt steg å ta....fra 3.div til 1.div., men jeg trenger vel ikke ordlegge meg like bastant ;-)

Det skal i tillegg sies at 3.div. lagene på disse kanter av landet trolig er bedre enn det de er langt oppe i nord.

Kristian kan godt komme ned og prøve seg i KIL.....men da bør han jaggu være motivert for slike utfordringer. Fikk liksom ikke så store "følelsene" for gutten etter måten han forsvannt på sist!!

Meeeeen......skulle han komme ned og vise seg verdig en plass så er han mer enn velkommen :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 21:36 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Forresten er det nok ikke BARE jeg som ikke har no særlig lyst på ham i KIL...
Etter mine inntrykk, eller hva jeg skal kalle det, synes jeg ikke det ser ut som om hverken KongKalsæg, Sigurd eller Janko har gitt noen uttrykk på at de har så særlig lyst på ham...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 21:45 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
Korslundinho wrote:
Forresten er det nok ikke BARE jeg som ikke har no særlig lyst på ham i KIL...
Etter mine inntrykk, eller hva jeg skal kalle det, synes jeg ikke det ser ut som om hverken KongKalsæg, Sigurd eller Janko har gitt noen uttrykk på at de har så særlig lyst på ham...


På tide å klappe igjen brødsaksa nå Korslund, du trenger ikke yte SAMME MENING 6-7 GANGER...(du har 14 innlegg i denne tråden) :roll: du hadde klart deg med 2-3 (når skal du engentlig lære?)

NB-Fjortis kalles tennåringer som er barnslige, og er ikke avhengig av at man er 14 år...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 22:05 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Korslundinho wrote:
KIL4ever wrote:
Raggen wrote:
Tror vi snart kan sette opp noen konklusjoner for denne diskusjonen......Ser liksom ikke ut til at det er håp om å komme noe lenger :D

Da drister jeg meg til å komme med en konklusjon (selv om jeg tidligere sa at jeg ikke gadd å diskutere dette mer...): De fleste her kan tenke seg å se Kristian Berg prøve seg i KIL-drakta igjen, mens en fjortis som ikke har sett han i aksjon vil overhodet ikke se han i aksjon for KIL heller :?

Ååååå så sur for at EN ikke er enig med deg ;)
er lov å si sin mening!

Og hvor mange ganger skal jeg si det?
JEG ER 15 ÅR!!!!!


På tide å begynne og oppføre seg som en da..

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2005, 06:08 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 14 May 2005, 22:51
Posts: 285
Er det mulig, kan ikke alle slutte å syte om denne "fjortisgreia". Hva tror dere blir bedre om at dere skriker "jævla fjortis" etter hvert innlegg Korslund har? Setter ikke dere i noe særlig bra lys. Prøv å diskuter saken i stedet, og hold dere til det.

At han ikke har samme mening som dere, må da være et sunnhetstegn.. Dette er tross alt et diskusjonsforum.

Nå er det vel rimelig mange spisser som har bøtta innpå med mål i lavere divisjoner, men som har floppa da de er blitt henta fra lag lenger opp. Skal ikke uttale meg spesiellt om Kristian Berg, da jeg ikke har sett han spille siden han var i KIL. Vil bare få fram at selv om man er konge i tredje, er man ikke nødvendigvis konge i første. Iallefall ikke om vi prøve å nå elite'n.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2005, 08:35 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Jada-jada wrote:
Korslundinho wrote:
Forresten er det nok ikke BARE jeg som ikke har no særlig lyst på ham i KIL...
Etter mine inntrykk, eller hva jeg skal kalle det, synes jeg ikke det ser ut som om hverken KongKalsæg, Sigurd eller Janko har gitt noen uttrykk på at de har så særlig lyst på ham...


På tide å klappe igjen brødsaksa nå Korslund, du trenger ikke yte SAMME MENING 6-7 GANGER...(du har 14 innlegg i denne tråden) :roll: du hadde klart deg med 2-3 (når skal du engentlig lære?)

NB-Fjortis kalles tennåringer som er barnslige, og er ikke avhengig av at man er 14 år...

Det var jo bare det som manglet ;) nok ett *Syte-På-Fjortis*-innlegg fra Jada-jada og...
Skal ikke du snart begynne å diskutere KIL?
Synes du BARE skriver innlegg når jeg sier min mening, eller sier noe du ikke er enig i , da skal jo du absolutt klage på fjortisen Korslund, for han har lagt til -Inho etter nicket sitt, og er dermed barnslig...


Herregud... Pass på deg selv.. vil ikke si du er den mest saklige her du heller. :evil:

Og 1892, jeg prøver faktisk, men uansett hva jeg skriver, så finner jo du, og alle andre, som aaaaaldri har vært fjortis før, å rakke ned på meg fordi jeg er fjortis... :evil:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2005, 11:28 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
Det var jo bare det som manglet ;) nok ett *Syte-På-Fjortis*-innlegg fra Jada-jada og...

Kjære Korslund!

Jeg kalte deg ikke fjortis, jeg ga deg en kritikk på mengden av unødvendige innlegg...(jeg ga deg forklaring på hva fjortis betyr)

At enkelte velger å kaller deg fjortis, og gir deg kritikk må du bare tåle da du tydeligvis elsker å være i sentrum...

Man treffer tydeligvis et ømt punkt for når du får litt kritikk for alder eller andre ting, så viser du virkelig ditt sanne jeg... :roll:

Lykke til videre


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 272 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group