KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 12:10

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Holtet som indreløper.
PostPosted: 27 Aug 2005, 12:02 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Det ble Pat som fikk jobben som indreløper mot SF. Hvordan tror dere han klarer brasene? Jeg er litt bekymret for om han holder løpsmessig, men blir han sliten har vi vel Wibe som et alternativ på benken.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2005, 12:03 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 23:43
Posts: 617
Vi får håpe vi kan få noen frispark i gode posisjoner også. En Pat spesial hadde gjort seg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2005, 12:15 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Holtet kan nok greie seg bra tror jeg. Fremming og Kula tar seg av den defensive jobbinga og Pat tar seg av lekkerbiskene til spissene ;)

Og om Pat skulle bli fort sliten, har vi jo som sagt Wibe med sin løpsstyrke! Mot MK synes jeg han gjord ett godt innhopp som indreløper ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2005, 15:54 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 04 May 2005, 21:36
Posts: 1030
Location: Vangen
Veldig usikker på om dette er kampen for Holtet å for alvor bevise at han duger som indreløper. Men når situasjonen er som den er, så er vel Burgern det beste alternaltivet vi har.. Tror ikke vi får se noe arbeidsjern på gjenselund på søndag, men han har utvilsomt styrker som gjør at han kan klare seg brukbart i denne posisjonen også. Om Wibe Lund er noen joker som indreløper er jeg mer usikker på. Greit nok at han har en helt annen løpskapasitet enn Pat, men kan ikke helt se hvilke andre styrker han har som skal gjøre han til et alternaltiv på den plassen. Vi får håpe KIL har en ledelse å hvile på når Patrick ikke orker mer, slik at Wibe kan komme inn å slite inn seieren mot slutten..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2005, 16:41 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Enig med dem som er skeptiske til Pat i denne rollen. Jeg frykter at han ikke har løpskapasitet til dette, dessverre!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2005, 17:14 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Rød Jævel wrote:
Veldig usikker på om dette er kampen for Holtet å for alvor bevise at han duger som indreløper. Men når situasjonen er som den er, så er vel Burgern det beste alternaltivet vi har.. Tror ikke vi får se noe arbeidsjern på gjenselund på søndag, men han har utvilsomt styrker som gjør at han kan klare seg brukbart i denne posisjonen også. Om Wibe Lund er noen joker som indreløper er jeg mer usikker på. Greit nok at han har en helt annen løpskapasitet enn Pat, men kan ikke helt se hvilke andre styrker han har som skal gjøre han til et alternaltiv på den plassen. Vi får håpe KIL har en ledelse å hvile på når Patrick ikke orker mer, slik at Wibe kan komme inn å slite inn seieren mot slutten..

Hvilke andre kvaliteter har Fremming egentlig utenom løpsstyrken, som utmerker han mer enn noen andre på midten?
Wibe har gode offensive kvaliteter også...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2005, 17:53 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
kula og fremming har løpskapasiteten og pat passningene og overblikket som skal skape sjansene + frispark, jeg tror denne midtbanen kan funke.

Mølby hadde ikke så himla bra løpskapasitet han heller ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2005, 21:40 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:

Hvilke andre kvaliteter har Fremming egentlig utenom løpsstyrken, som utmerker han mer enn noen andre på midten?
Wibe har gode offensive kvaliteter også...[/quote]
Et killerinstinkt som ingen andre på laget har. Hans aggresive spillestil er gull verdt!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2005, 21:40 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
mikeb wrote:
kula og fremming har løpskapasiteten og pat passningene og overblikket som skal skape sjansene + frispark, jeg tror denne midtbanen kan funke.

Mølby hadde ikke så himla bra løpskapasitet han heller ;)


Fotballen har utviklet seg litt siden feite Mølby kunne stå på midten å slå pasninger. Han hadde vært sjanseløs i dag!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2005, 22:38 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
KIL4ever wrote:
mikeb wrote:
kula og fremming har løpskapasiteten og pat passningene og overblikket som skal skape sjansene + frispark, jeg tror denne midtbanen kan funke.

Mølby hadde ikke så himla bra løpskapasitet han heller ;)


Fotballen har utviklet seg litt siden feite Mølby kunne stå på midten å slå pasninger. Han hadde vært sjanseløs i dag!


tror ikke det


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2005, 22:43 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
Korslundinho wrote:

Hvilke andre kvaliteter har Fremming egentlig utenom løpsstyrken, som utmerker han mer enn noen andre på midten?
Wibe har gode offensive kvaliteter også...

Et killerinstinkt som ingen andre på laget har. Hans aggresive spillestil er gull verdt![/quote]

Vil ikke si at Wibe har det dårligste killerinstinktet på laget akkurat! Sett bort ifra Nystuen og Fremming så er vel han den med mest...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2005, 22:45 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
er vel ikke noe fasit svar på hvem som har mest killer innstikt, men kula, jakko og fritz aspirer også på den lista.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2005, 22:46 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Jaja så klart! Men det jeg ville ha fram var at det nesten lyser killerinstinkt ut av Wibe og ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2005, 22:55 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Jeg er som de fleste her, også usikker på hva Pat kan få til på midten. Men nå er det jo noe som heter at tvilen skal komme tilltalte til gode.. Så.. :P


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 09:38 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
KIL4ever wrote:
Korslundinho wrote:

Hvilke andre kvaliteter har Fremming egentlig utenom løpsstyrken, som utmerker han mer enn noen andre på midten?
Wibe har gode offensive kvaliteter også...

Et killerinstinkt som ingen andre på laget har. Hans aggresive spillestil er gull verdt!


Vil ikke si at Wibe har det dårligste killerinstinktet på laget akkurat! Sett bort ifra Nystuen og Fremming så er vel han den med mest...[/quote]

Du spurte om hvilke kvaliteter Fremming har utenom løpsstyrken, og da trakk jeg frem killerinstinkt og aggresiviteten hans. Sammen med løpsstyrken er dette meget gode egenskaper for en midtbanespiller. Wibe er en herlig lagspiller, og selv om du antakeligvis runker når du tenker på han, så er han ingen midtbanespiller. Men, ja, en god back er han - og jeg kunne svært gjerne tenkt meg han på høyrebacken.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 286 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group