KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 18:49

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 11:38 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
snakker om å være saklig ja.. jaggu ikke så mye bedre du!
Det jeg mener var at jeg syntes at Wibe bekledde den godt mot MK.
Og om du i det hele tatt hadde lest litt lenger opp, så hadde du sett at jeg sier følgende:
Quote:
Og om Pat skulle bli fort sliten, har vi jo som sagt Wibe med sin løpsstyrke! Mot MK synes jeg han gjord ett godt innhopp som indreløper


Og forresten....
Quote:
Du spurte om hvilke kvaliteter Fremming har utenom løpsstyrken, og da trakk jeg frem killerinstinkt og aggresiviteten hans. Sammen med løpsstyrken er dette meget gode egenskaper for en midtbanespiller.
Vel... Wibe har kanskje ikke like god løpsstyrke som Fremming, men det er det nok heller ingen andre på KIL som har heller. Men når du ramser opp det der, ramser du opp det meste Wibe har også så ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 12:00 
Offline
Saftblander

Joined: 19 Jul 2005, 22:47
Posts: 30
Tror ikke Wibe er den rette poå høyreplassen i kampen mot Sandefjord. Der blir unge Håkon for lett.

Men hvorfor i all verden skal man forandre på et lag som vinner kamper?
Vi har en solid forsvarsrekke. Hvorfor skel vi forandre på denne? Er vi ikke fornøyd med 3 poeng i kampene? Får vi fler poeng med å sette inn Wibe? Gjør Jensen en dårlig jobb? Han er lagets solide straffeskytter. Forlanger vi mirakler av Wibe? Hva dreier diskusjonen seg egentlig om når Wibe settes opp som kandidat til høyrebacken?

Skrives innlegg bare for å få mest score i avataren? :P


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 12:17 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Nå prater vi jo faktisk om indreløperplassen ;) ikke høyre back...

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 16:14 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 04 May 2005, 21:36
Posts: 1030
Location: Vangen
Korslundinho wrote:
Rød Jævel wrote:
Veldig usikker på om dette er kampen for Holtet å for alvor bevise at han duger som indreløper. Men når situasjonen er som den er, så er vel Burgern det beste alternaltivet vi har.. Tror ikke vi får se noe arbeidsjern på gjenselund på søndag, men han har utvilsomt styrker som gjør at han kan klare seg brukbart i denne posisjonen også. Om Wibe Lund er noen joker som indreløper er jeg mer usikker på. Greit nok at han har en helt annen løpskapasitet enn Pat, men kan ikke helt se hvilke andre styrker han har som skal gjøre han til et alternaltiv på den plassen. Vi får håpe KIL har en ledelse å hvile på når Patrick ikke orker mer, slik at Wibe kan komme inn å slite inn seieren mot slutten..

Hvilke andre kvaliteter har Fremming egentlig utenom løpsstyrken, som utmerker han mer enn noen andre på midten?
Wibe har gode offensive kvaliteter også...


Vet at disse to spillerne har mange av de samme kvalitetene som fotballspillere. Fremming begynte jo også sin a-lagskarriere som back. Men nå har tross alt fremming (bortsett fra det jeg nevnte) spilt indreløper i hele sin aktive fotballkarriere, og det er ikke bare bare for Håkon Wibe Lund å hoppe inn i en førstedivisjonskamp mot Sandefjord, å gjøre en god jobb i en rolle han nesten ikke har vært borte i før.

Killerinstinktet til fremming ble nevnt. Helt enig der. Dessuten har Fremming helt ok ferdigheter da det kommer til duellstyrke, fart og teknikk..

Men for all del. Wibe Lund er en god fotballspiller og jeg unner han en sjanse i rollen dersom (eller da) pat har løpt seg tom. I alle fall når vi har såpass få andre alternaltiver som vi har nå...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 20:13 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2722
Location: Oslo
Dermed håper jeg at noen andre tar plassen til Holtet om en uke... :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 21:26 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Wibe ;) om ikke de andre kommer tilbake... det blir for dumt å si at han ikke gjorde en god jobb når han kom innpå!

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 21:35 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
var liten tvil om at den med mest killer innstikt i dag var turbo fremming, wibe gjorde bra inntrykk når han kom inn


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 22:29 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Helt klart... men, som sagt tidligere.. min mening er å bytte ryen mot birken... sånn som det var i fjor... og du verden som jeg savnet nystuen og solan i dag.. :cry:

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2005, 02:09 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Enig 1892. Det er så forbasket irriterende å se at KIL er så avhengig av Nystuen å Solan. Det er faktisk to forskjellige lag med å uten de gutta. SYND! Håper det ikke er slik med KIL styret at de ikke ser det problemet der. Syns virkelig ikke at KIL burde være så avhengig av to mann. Hvilke tiltak har de å komme med hvis de gutta forsvinner ut av klubben?? det er det vel ikke godt å si. Det er skremmende å tenke på spør du meg.

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2005, 16:03 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Bare å se på SKB med og uten Kvisvik :shock:

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Aug 2005, 08:19 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
1892 wrote:
Bare å se på SKB med og uten Kvisvik :shock:

Synes de klarte seg bra MOT Kvisvik :wink:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 245 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group