KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 09:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 25 Aug 2005, 00:23 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Aug 2005, 23:58
Posts: 19
Sitter å leser innlegg på innlegg, og lurer fælt på hvor gamle Dere er som skriver her egentlig?

Ta Korslundinho f.eks. (bare navnet sier at dette er en tass på 12-14 år)
Er det ingen her som blir lei av at denne guttungen som kommenterer alt for å få flest innlegg?? :roll:

Kom med konstruktive innlegg og ikke skriv bare for å skrive...

Moderator Raggen virker å være en Gud her inne selv om han synker ned på 12 års stadige han også av og til.. (du har gode innlegg av og til det skal du ha)
Som moderator så bør du kanskje gjøre jobben din litt oftere...(han fjerner vel kanskje dette innlegget men i så fall blir det patetisk )

Synd at et forum blir helt ødelagt av disse tingene jeg har nevt, og er det noen her som er enige meg meg??

_________________
Hvor gammel er du???


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25 Aug 2005, 01:37 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
.......vil jo helst unngå å være "patetisk"....men har heller ikke noe ønske om å være "Gud"!!!

Jeg er 31 år, du da?

Lett å la seg rive med og legge seg på samme nivå som andre til tider....prøver stadig vekk å skjerpe meg!!

Men...... jeg har ingen planer om å styre dette som om det skulle vært forumet på VPN!!! Dessuten er det flere moderatorer enn meg her!!

Sterkt åpningsinnlegg.......fremover er du velkommen til å delta i de mer "faglige" diskusjonene her inne, det er faktisk noen av dem.....og skulle trådene bli "sporet av", så er det bare å "spore dem inn igjenn" ved å fortsette med konstruktiv debatt......legger du litt velvilje til så klarer du fint å overse det du mener er "tulleinnlegg"!!

Og til resten av folket.......da er det på tide å skjerpe seg.....og meg!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 03:49 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Aug 2005, 23:58
Posts: 19
Kjære Raggen!

At du er den som svarer meg først er ikke en overraskelse.

Jeg er 35 år og vi har sikkert stått side om side i Bodø bla annet ...
Som du kanskje skjønner så er jeg ikke ny her, men jeg var mer aktiv på det gamle forumet.

Grunnen til min irritasjon skyldes at jeg syntes det blir postet 100 tals unødige kommentarer her, og syntes man bør komme med noe nyttig i stedet for å bruke forumet som en MSN tjeneste...

At du ønsker meg velkommen i stedet for å hogge armen av meg syntes jeg er voksent gjort.

Jeg lover deg jeg skal gi deg faglige diskusjoner utover, og at jeg kommer til å prøve å spore inn usaklige innlegg her etter...

_________________
Hvor gammel er du???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 10:18 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Jeg er helt enig i at det blir servert mye svada og usakligheter her. Til tider er jeg ikke bedre enn andre. Men slik vil det realistisk sett alltid være på et åpent forum.
Når det er sagt, så synes jeg også 12-14-åringer skal få lov til å skrive her. De viser engasjement for klubben sin, og det synes jeg er strålende. Da kan jeg leve med at det kommer noe vissvass innimellom. Jeg synes faktisk ikke det er riktig så ille som du beskriver.
Men en ting skal jeg si meg enig i: Enkelte av Korslunds innlegg bærer preg av at det er om å gjøre å få flest mulig innlegg på trykk.
En annen ting: Jeg vil ikke kalle Raggen for Gud, men han er utvilsomt (etter min mening) den som bidrar mest til å dra i gang og holde liv i interessante tråder. Stå på Raggen!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 10:52 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Diskusjonen rundt usakelige innlegg kommer aldri til å ta slutt. Vi så den på det gammle forumet og vi ser den på stort sett alle andre diskusjonsforum på nettet. Det er nok helt riktig at det har noe med alder å gjøre som dommedag nevner fordi de som har brukt internett en stund og har brukt alt fra nyhetsgrupper på USENET til diverse Instant messaging tjenester nok bruker disse mediene til mer seriøse diskusjoner. Tidligere var søpplemeldinger mer sjeldent, men nå flommer det over av alle mulige seriøse og useriøse tilbud om potensmidler og fettsuging. De som har vokst opp i smap og MSN epoken har helt klart en lavere terskel for å poste ting som ikke tilfører debatten noe. USENET hadde også en selvjustis og netikette som ikke lenegr er like utbredt f.eks ikke skriv med STORE BOKSTAVER for det er å skrike o.l.

Jeg klare likevel ikke å irritere meg over dette, jeg har brukt nettet siden 1994 og bygd opp et mentalt filter mot ting jeg ikke trenger å lese. Delete knappen i mail, og det å hoppe over useriøse debatt innlegg er ikke noe problem. Jeg oppfordrer heller at folk venner seg til dette enn at vi begynner å innføre ett strict sensurregime for hva som er seriøst og useriøst vil til tider bli en ganske subjektiv vurdering og vi kan miste en del artige innspill på forumet da. Det å ikke lese innlegg som ikke intreserer deg er ikke verre enn å skru av eller skifte kanal på TV'en om det er noe der du ikke vil se.

På den annen side håper jeg at Korslund og andre oppfater signalene dine og reduserer antall innlegg som ikke tilfører debatten noe så ender vi opp med ett kompromiss her, for en negativ ting med for mange dårlige innlegg er at ikke alle innlegene blir lest og da dør til tider intersante debatter.

Gutt, 32 år.


Last edited by mikeb on 25 Aug 2005, 11:40, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 11:29 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 22 Apr 2005, 13:20
Posts: 1370
Location: Auli, Nes
mikeb wrote:
Jeg klare likevel ikke å irritere meg over dette, jeg har brukt nettet siden 1994 og bygd opp et mentalt filter mot ting jeg ikke trenger å lese. Delete knappen i mail, og det å hoppe over useriøse debatt innlegg er ikke noe problem. Jeg oppfordrer heller at folk venner seg til dette enn at vi begynner å innføre ett strict sensurregime for hva som er seriøst og useriøst vil til tider bli en ganske subjektiv vurdering og vi kan miste en del artige innspill på forumet da. Det å ikke lese innlegg som ikke intreserer deg er ikke verre enn å skru av eller skifte kanal på TV'en om det er noe der du ikke vil se.

Gutt, 32 år.


Helt enig.

Forresten..Velkommen til forumet, Dommedag!

Gutt, 32 år her også (fin alder det gitt)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 12:05 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Greit... ettersom jeg skriver så usaklig, og det ikke er lov å si sin mening, skal jeg glede alle de andre med ikke å debattere her mer... hadetbra :evil:
Dommedag, jeg er 15, jeg var i bodø jeg og ;) jeg er på hver eneste KIL-hjemmekamp også..
Dette er ett forum og det skal være lov å si sin mening her! :evil:
Og om dette plager deg så inni hampen fælt så får du kontakt med meg og si ifra.. lei av folk som rakker ned på meg for ikkeno :evil:
Dommedag, jeg har ingen som helst vilje for å få flest innlegg! IDIOT... :wink:
Men ettersom det å være KIL-supporter har en aldersgrense på 18 år, så får jeg vel droppe KIL i 3 år og komme tilbake da 8)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 12:11 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
Greit... ettersom jeg skriver så usaklig, og det ikke er lov å si sin mening, skal jeg glede alle de andre med ikke å debattere her mer... hadetbra :evil:
Dommedag, jeg er 15, jeg var i bodø jeg og ;) jeg er på hver eneste KIL-hjemmekamp også..
Dette er ett forum og det skal være lov å si sin mening her! :evil:
Og om dette plager deg så inni hampen fælt så får du kontakt med meg og si ifra.. lei av folk som rakker ned på meg for ikkeno :evil:
Dommedag, jeg har ingen som helst vilje for å få flest innlegg! IDIOT... :wink:
Men ettersom det å være KIL-supporter har en aldersgrense på 18 år, så får jeg vel droppe KIL i 3 år og komme tilbake da 8)

Hade bra, og velkommen tilbake i 2008! :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 12:34 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Synes ikke du skal forsvinne fra forumet Korslund, og jeg tror ingen er i tvil om ditt engasjement for KIL.

Det hender jo at det dukker opp noen innlegg som noen oppfatter som useriøse, det plager ikke meg. Men siden noen blir plaga av det kan du jo tenke etter om det er innlegget du har tenkt å legge inn passer i tråden eller ikke.

Gjelder ikke bare deg, du har vel blitt brukt som eksempel fordi du leder innleggskonkuransen ;)

Vi kan også ha egne køddetråder a la fotballkrangel hvor sarte sjeler som ikke liker useriøse innlegg ikke får lese ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 12:46 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Enig med Mikeb her Korslund......ser ingen grunn til at du skal forsvinne fra forumet, bare ta det "litt rolig" til tider......dette gjelder også andre, meg selv inkludert ;-)

Og da har "GUD" talt....så du har å bli værende her :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 13:29 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Kan jo ende opp som dette G. W Bush regimet her:

http://www.klanen.no/forum/index.php?t= ... 2&start=0&


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 14:36 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Aug 2005, 23:58
Posts: 19
Mye bra som blir skrevet i den linken der.. Og Korslund jeg kalte deg verken Idiot eller ba deg trekke deg ut av forumet (samt dette gjelder flere en deg)...
Jeg syntes de som har skrevet inn på denne tråden har skjønt det!!!

Det er tydlig flere en meg som irriterer seg over dette, så da får vi se om noe blir forandret.

http://www.klanen.no/forum/index.php?t= ... 2&start=0&[/quote]

_________________
Hvor gammel er du???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 14:58 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Dommedag wrote:
Mye bra som blir skrevet i den linken der.. Og Korslund jeg kalte deg verken Idiot eller ba deg trekke deg ut av forumet (samt dette gjelder flere en deg)...
Jeg syntes de som har skrevet inn på denne tråden har skjønt det!!!

Det er tydlig flere en meg som irriterer seg over dette, så da får vi se om noe blir forandret.

http://www.klanen.no/forum/index.php?t= ... 2&start=0&
[/quote]
Må huske på at gutten er i puberteten og derfor kanskje litt hårsår...
Hvis Korslund (og andre - meg selv inkludert) så skjønner han sikkert at det blir skrevet mye vissvass. Han (og jeg) har bidratt til det. Jeg lover å forsøke å skjerpe meg!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 15:30 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Vel det at jeg skulle trekke meg ut av forumet var vel bare noe jeg sa i frustrasjon... egentlig så blei hele innlegget skrevet i stor frustrasjon såå... hehe og de som har hørt min frustrasjon vet hvor stor den er... :twisted:
Men blir egentlig litt for dumt om det skulle blitt som ved klanens forum der... for jeg synes det er morsomt å lese på forumet her og sånt jeg.. men om det skulle blitt døds-seriøst her inne hadde det blitt meget meget kjedelig, og jeg er rimelig sikker på at man hadde mistet halvparten av forumistene her..
men jaja.. skal vel prøve å være litt mer saklig, det lover jeg, men jeg kommer fortsatt til å si min mening ;)
Og sånn PS... hvis alle klager på meg, hvorfor sier ingen noe om han ThMini elelr hva han heter? :? ikke for å klage personlig, men jeg tror ikke jeg har sett noen av hans innlegg som er over en setning.. :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 15:44 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Korslundinho wrote:
........hvorfor sier ingen noe om han ThMini elelr hva han heter? :? ikke for å klage personlig, men jeg tror ikke jeg har sett noen av hans innlegg som er over en setning.. :wink:


Han tar sikkert poenget når han kommer innom og tar sin faste "sveip" gjennom forumet ;-)


Vi kunne sikkert laget masse regler om hvordan folk skal oppføre seg her inne.....men nå er forumet rimelig nytt, så vi får vel la det gå seg til litt, og "justere" etterhvert hvis det skulle være nødvendig.

Syns ikke det er nødvendig å styre med samme jernhånd som de gjør på enkelte av forumene til Engen.....men det trenger heller ikke skeie ut på samme måte som det gjør inne hos hamkam.no.

Dette klarer vi nok fint å få til, bare å bruke sunn fornuft, også mens vi er her inne :P


Last edited by Raggen on 25 Aug 2005, 16:11, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 276 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group