KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 13:42

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 16:56 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 14 May 2005, 22:51
Posts: 285
Synes det er fint det ikke er for seriøst her jeg, mye bedre at det er liv her, enn at det er så dødt som det var tidligere. Om kvaliteten på noen innlegg her er for dårlig for enkelte, så er det bare å hoppe over disse. Man trenger ikke lese alt. Det går ann å ha saklige diskusjoner her også, bare man prøver.. Dette er tross alt et forum for alle aldersgrupper, og det sier seg selv at 35-åringer og 14-åringer ikke skriver likt.


Og hvorfor ikke legge denne tråden under Diverse, da man først skal være så seriøs, dette er ikke mye KIL-stoff.


25. (som om det skulle ha noe å si)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 17:20 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Aug 2005, 23:58
Posts: 19
Synes det er fint det ikke er for seriøst her jeg, mye bedre at det er liv her, enn at det er så dødt som det var tidligere.

Er du jente så må du pokker meg være (blondine) er du gutt... hmm ja da har du tydelig ikke utviklet deg mye i dine 25 år...(må bli mnd komentar)

Gratulere :roll:

_________________
Hvor gammel er du???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 20:56 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
Altså, hvis du er ute etter noe erke seriøst får du prøve capplens forum da vettu! der har du mennesker på ditt svært høye intelektuelle nivå! Lykke til!

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 21:10 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Aug 2005, 23:58
Posts: 19
Altså, hvis du er ute etter noe erke seriøst får du prøve capplens forum da vettu! der har du mennesker på ditt svært høye intelektuelle nivå! lykke til![/quote]

Hvis du ikke har noe å si om evne tråden startet med så la være er du snill... :x

_________________
Hvor gammel er du???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 21:23 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Dommedag wrote:
Synes det er fint det ikke er for seriøst her jeg, mye bedre at det er liv her, enn at det er så dødt som det var tidligere.

Er du jente så må du pokker meg være (blondine) er du gutt... hmm ja da har du tydelig ikke utviklet deg mye i dine 25 år...(må bli mnd komentar)

Gratulere :roll:

Pm ikke det var ett fjortis-innlegg, da vet ikke jeg ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 22:24 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Nå blir det mye "han har litt flere innlegg enn meg" og "er ikke dette usakelig så veit ikke jeg"....

Nå er det mange som er med på debatten her, og folk reagerer og tenker ulikt.. som nevnt tidligere tenker ikke en 35 åring samme som en 14 åring... alle har vært 14 en gang og jeg husker godt hvordan jeg var og hvor stor forskjell det er på meg i dag enn den gangen....


Men, dommedag... jeg er mye enig i det du skriver... grunnen til at det er så mye usaklig piss er pga. av denne klubbdirektør,reserve,kaptein og saftblander stilen... når dette kom så ble det en slags konkurranse,.. det er forskjell på morsomme innlegg og usakligheter... men samtidig er det også stor forskjell på humoren til folk, så dette er og blir umulig.....

Men, burde tenke litt før man skriver og spørre seg sjølø om dette passer til dette forumet..



Bare en annen ting som er fryktelig irriterende er all den pratinga som er på tribunen som absolutt IKKE har noe med kampen og gjøre... den er det mye av for å si det sånn... når folk står og prater med hverandre og ikke engang klapper på sjanser fordi di ikke fikk med seg det, burde vurdere hva de har på Gjemselund å gjøre i det hele tatt..Jeg er der for å se på fotball og være engasjert.. hva er du?

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 22:38 
Offline
Saftblander

Joined: 30 May 2005, 22:06
Posts: 42
1892 wrote:
Bare en annen ting som er fryktelig irriterende er all den pratinga som er på tribunen som absolutt IKKE har noe med kampen og gjøre... den er det mye av for å si det sånn... når folk står og prater med hverandre og ikke engang klapper på sjanser fordi di ikke fikk med seg det, burde vurdere hva de har på Gjemselund å gjøre i det hele tatt..Jeg er der for å se på fotball og være engasjert.. hva er du?


Det har du jaggu rett i, 1892! Sto ved siden av en idag som først etter 80 minutter av kampen oppdaget at Fremming spilte med maske - snakk om syklubb! :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2005, 06:58 
Offline
Reserve
User avatar

Joined: 14 May 2005, 22:51
Posts: 285
Dommedag wrote:
Er du jente så må du pokker meg være (blondine) er du gutt... hmm ja da har du tydelig ikke utviklet deg mye i dine 25 år...(må bli mnd komentar)


Og dette mener du er et lysende eksempelt på en voksen diskusjon? Det første usaklige innlegget her kommer jo fra deg. Diskuter sak, ikke person. Klarer du ikke bedre, kan du like godt holde deg på klanforumet hvor du sannsynligvis hører hjemme.

Håper ingen av de yngre her blir skremt bort fra å poste innlegg pga dette. Dommedag, om du virkelig har vært på det gamle forumet ofte, så husker du vel hva slags aktivitet det var der også? [useriøs]Men, kanskje du ikke klarer å få med deg mer enn en ny post om dagen, isåfall kan du holde deg til "min mening"[/useriøs]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2005, 08:02 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 23 Jun 2005, 16:26
Posts: 402
Location: På nålspissen av Vangen
ok for å si det sånn.. det blir litt lattli å diskutere dette på et fotballforum.. kan vi ikke stoppe nå, og konsentrere oss om kil...

_________________
Smile, and the world smiles at you
Laugh alone, and the world thinks you are an idiot


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2005, 09:47 
Online
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6462
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Enig, det er latterlig at denne debatten skaper mer engasjement en debattene rundt laget.

Er vi ferdig nå?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2005, 12:18 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
mikeb wrote:
Enig, det er latterlig at denne debatten skaper mer engasjement en debattene rundt laget.

Er vi ferdig nå?


Ja, det håper jeg virkelig. Dommedag har dessuten rukket å synge ned på et lavt nivå han også!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2005, 12:33 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Aug 2005, 23:58
Posts: 19
Tusen takk alle sammen!!!!!

Dere har fått fram mitt poeng... Man ser hvor engasjert alle blir rundt et tema som ikke hører hjemme her...
Debatten blir mer og mer usaklig, og det er nettopp dette som skjer med mange andre temaer her også...
Usakligheter-rompehumor-smileys og annet tull kommer selvsagt ikke til å forsvinne fra dette forumet, det er denne tråden et godt eksempel på...
Mye av skylden er dette systemet som gir deg en tittel fra Saftblander til trener osv (hvilken idiot fant på det?) dette er jo en invitasjon til masse søppel her..
De unge pøser på med masse tjatt for å bli kaptein/trener osv "for dem er jo dette selvsagt stas" :roll:
Jeg ser med uro at noen skriver at dem ikke gidder å engasjere seg her lenger, grunnet usakligheter og masse tull (det er sikkert mange med meg der ute)
Jeg skal heller ikke engasjere meg lenger her lenger, og det er sikkert flertallet fornøyd med (jeg holder ord kontra sånne som Korslund)

Lykke til videre med forumet Deres...

Mvh

Dommedag

_________________
Hvor gammel er du???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2005, 14:04 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Dommedag wrote:
Tusen takk alle sammen!!!!!

Dere har fått fram mitt poeng... Man ser hvor engasjert alle blir rundt et tema som ikke hører hjemme her...
Debatten blir mer og mer usaklig, og det er nettopp dette som skjer med mange andre temaer her også...
Usakligheter-rompehumor-smileys og annet tull kommer selvsagt ikke til å forsvinne fra dette forumet, det er denne tråden et godt eksempel på...
Mye av skylden er dette systemet som gir deg en tittel fra Saftblander til trener osv (hvilken idiot fant på det?) dette er jo en invitasjon til masse søppel her..
De unge pøser på med masse tjatt for å bli kaptein/trener osv "for dem er jo dette selvsagt stas" :roll:
Jeg ser med uro at noen skriver at dem ikke gidder å engasjere seg her lenger, grunnet usakligheter og masse tull (det er sikkert mange med meg der ute)
Jeg skal heller ikke engasjere meg lenger her lenger, og det er sikkert flertallet fornøyd med (jeg holder ord kontra sånne som Korslund)

Lykke til videre med forumet Deres...

Mvh

Dommedag

Synd at du kaster i håndkledet, men det får være ditt valg. Jeg er enig i at det er mye søppel her, men det er som enkelte har nevnt, at det er ikke verre enn bare å overse det. Jeg ser heller ikke på swahilisk fjernsynsteater når det er på tv. Da skrur jeg av.
Men som sagt, det får være ditt valg. Du satte et viktig tema på dagsorden. Velkommen tilbake!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2005, 14:45 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Dommedag wrote:
Tusen takk alle sammen!!!!!

Jo værså god ;)
Foresten synd du ikke kom bort på ståtribuna i går.. men du har de vel bak tastaturet..
[/useriøs del av innlegget]er vel bare en småfeit liten datanerd fra hamar ;)[/Useriøs del av innlegget]

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2005, 14:48 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Ordentlig engasjerte supportere vil sikkert fortsatt engasjere seg her. Er jo ikke noe værre her enn andre steder.

Det er den enkeltes frie valg å delta på debatten.

Det med graderinger (Saftblander osv) kan selvfølgelig diskuteres, men det bli innført fordi det kom ønsker om dette.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 272 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group