KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 29 Apr 2024, 10:06

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 15:58 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
KLart, klart... skal begynne å skrivem er saklig nå det lover jeg, men mens jeg driver å prøver å omsette meg, vær så snill å ikke klag, for da kommer det frustrasjonsmeldinger, og det liker vi ikke :P

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 16:24 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 23 Jun 2005, 16:26
Posts: 402
Location: På nålspissen av Vangen
rart at jeg har holdt meg unna så lenge, men klarte ikke være.. innrømmer egne usakelige innlegg her, men dette er et diskusjonsforum. Da skal man diskutere, og alle diskusjoner leder ut på alle slags villspor.. jeg og korslund har hatt noen fighter ja, det kan man si, men vi er overhodet ikke uvenner.. alle diskuterer, og det er moro.. og det er litt moro å lese usakelige innlegg i blant også.. men hvis du ser på mitt innleggstall i forhold til korslund så har han "litt" mer enn meg.. å si at korslund m. fler(føler meg truffet :roll: ) skal trekke seg unna blir det litt for drøyt, men skjener det ut så må vi si ifra med å spore inn igjen som det ble nevnt tidligere..



gutt 14 (sorry min unge alder)

_________________
Smile, and the world smiles at you
Laugh alone, and the world thinks you are an idiot


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 16:46 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Man kan ikke bestemme når man blir føst vettu ;)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 16:49 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
Man kan ikke bestemme når man blir føst vettu ;)

Og da er vi i gang igjen...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 17:12 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
KIL4ever wrote:
Korslundinho wrote:
Man kan ikke bestemme når man blir føst vettu ;)

Og da er vi i gang igjen...

Jeg synes ikke det innlegget var så usaklig jeg men ;) skal jeg kanskje understreke HVORFOR man ikke kan bestemme når man blir født?
Fordi atte når en mamma og en pappa er veldig glad i hverandre, så kan de hende de kysser litt, så går de videre og har sex.. så blir magen til mammaen veldig stor og ca 9 måneder senere, plumper vi ut samme veien som vi kom inn, uten å ha bestemt det selv!

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 17:21 
Offline
Saftblander

Joined: 24 Aug 2005, 23:58
Posts: 19
Jeg syntes du Korslund skal begynne å lese fra side 1, og les alle inlegg om og om og om igjen for du har tydlighvis ikke fattet noe som helst...
Mulig du er umoden for din alder eller kanskje det tar VELDIG lang tid før ting går opp for deg :shock:

_________________
Hvor gammel er du???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 17:26 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Korslundinho wrote:
KIL4ever wrote:
Korslundinho wrote:
Man kan ikke bestemme når man blir føst vettu ;)

Og da er vi i gang igjen...

Jeg synes ikke det innlegget var så usaklig jeg men ;) skal jeg kanskje understreke HVORFOR man ikke kan bestemme når man blir født?
Fordi atte når en mamma og en pappa er veldig glad i hverandre, så kan de hende de kysser litt, så går de videre og har sex.. så blir magen til mammaen veldig stor og ca 9 måneder senere, plumper vi ut samme veien som vi kom inn, uten å ha bestemt det selv!

God bedring! Må si meg enig med Dommedag, du har tydeligvis ikke skjønt en puck! Skjerp deg!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 17:39 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Jeg har skjønt det jeg, men det er tydeligvis folk som vil ha dette forumet såpass døsseriøst så... vet ikke hva jeg skal si nå... men.. dere har nok ikke hørt/lest det siste fra meg.. 8)
Og dommedag, om du synes mine innlegg er så usaklige, så får du vel bare la være å lese dem da...! :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 18:00 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
Han dere Dommedag ble medlem i går 24 august. Kanskje han bare er her for å irritere oss som skriver noen innlegg her. Hvis han er så saklig så for han finne et annet forum å skrive sine innlegg i.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 18:13 
Offline
Reserve

Joined: 08 Aug 2005, 15:46
Posts: 102
Location: Mellom Vinger og Mjøsa.
Nei her skal alt være seriøst, fotball er ikke noe å tulle med. Her skal man poste kun seriøse innlegg med fotballkunnskaplig mening, så forumet blir like kjedelig som å sitte uten stilongs i 25 kuldegrader å pilke på Harasjøen. Det må da gå an å ha litt av begge deler i samme diskusjon. Å komme med en liten humoristisk bemerkning eller en liten sangstrofe, krydrer da bare litt oppunder en livat seriøs diskusjon. Så kan det jo etter litt humor-avsporing komme flere innlegg av den seriøse typen igjen. Man ser jo fort hva som er ment som spøk, og hva som er ment seriøst skrevet.
Enig med Mikeb og Raggen i at det er jo bare å spore tilbake til debatten igjen, og hoppe over de litt useriøse innleggene. Ser på mange av trådene her inne at det har vært tilfelle.
Fotball skal jo også være like morsomt og underholdene for alle. Om man er 14 år eller 90 år spiller vel ingen rolle. Forskjellige aldre kan også ha forskjellige meninger og måter å uttrykke seg på, og et diskusjonsforum som dette burde ha plass for alle sammen.
Nei stå på Korslundinho, kom med dine meninger og humoristiske innslag. Jeg har lest mange av dine innlegg og humret i skjegget. Mange har også vært meget seriøse og modent skrevet av en 15 åring.
Hilsen en 44 åring som både kan være umoden og seriøs.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 18:23 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 11 May 2005, 20:35
Posts: 1387
Location: Nes/Romerike
Irritere?? det er jo det hele saken går ut på at Han er irritert over drøssevis med unødvendige innlegg :roll: Spiller da ingen rolle hvor lenge han har vært medlem, du feks har bare vært medlem i 2 mnd mer...

Støtter deg fult ut Dommedag og er 100% enig med deg, det blir nesten så man ikke gidder å engasjere seg her.

Å diskutere med 14-15 åringer har jeg prøvd før, og det blir bare latterlig usaklig og dumt så ikke gidd en gang :wink:

Velkommen som medlem


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 19:12 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Kil-ler wrote:
Nei stå på Korslundinho, kom med dine meninger og humoristiske innslag. Jeg har lest mange av dine innlegg og humret i skjegget. Mange har også vært meget seriøse og modent skrevet av en 15 åring.
Hilsen en 44 åring som både kan være umoden og seriøs.

:shock:


Sitter nesten med tårer i øynene her :wink:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2005, 20:33 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
aaa, digg! Litt kritikk! Skal prøve på og lage to settninger nå! :P

Men, ellers vil jeg bare si, stå på raggen! Du holder sida oppe!

Så snakkes vi om 2008 Korlund, da du er tilbake!! :P

dæven...mange linjer og denna gangen! 8)

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 15:45 
Offline
Reserve

Joined: 11 May 2005, 17:20
Posts: 192
Jeg var med på en del diskusjoner på det gamle forumet. Her inne er det mest svada som mange har vært inne på. Noen diskusjoner starter bra men ender opp i tull og fjås. Virker som mange er gira på å få flest innlegg og det går på bekostning av kvaliteten. Ikke så mye saklig her inne synes jeg. Savner det litt for syns det var gøy å diskutere på det gamle forumet. Det merkes at mange av de som er aktive her er under 16. Starta jo en tråd på det gamle forumet angående det samme som vi diskuterer her. Synd at det er slik. Jeg holder meg stort sett til tippekonken (vært lite aktiv der også i sommer..)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 16:07 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 04 May 2005, 21:36
Posts: 1030
Location: Vangen
Mobro wrote:
Jeg var med på en del diskusjoner på det gamle forumet. Her inne er det mest svada som mange har vært inne på. Noen diskusjoner starter bra men ender opp i tull og fjås. Virker som mange er gira på å få flest innlegg og det går på bekostning av kvaliteten. Ikke så mye saklig her inne synes jeg. Savner det litt for syns det var gøy å diskutere på det gamle forumet. Det merkes at mange av de som er aktive her er under 16. Starta jo en tråd på det gamle forumet angående det samme som vi diskuterer her. Synd at det er slik. Jeg holder meg stort sett til tippekonken (vært lite aktiv der også i sommer..)


Word!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 288 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group