KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 17:11

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: sparing
PostPosted: 15 Sep 2005, 13:27 
Offline
Spiller

Joined: 30 Aug 2005, 12:31
Posts: 339
Problemet var vel ikke at klubben sparte seg til nedrykk, men at man hadde brukt for mye penger på lønninger og derfor nærmest gikk konk med nedrykk som følge.

uasett så får vi håpe de fleste skriver på uten at klubben må ut med for mye penger (hva nå det enn er).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2005, 14:09 
Offline
www.kilsk.com
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 16:04
Posts: 2211
Location: Oslo
Håper på at de fleste signer. Tror nok det vil skje at noen forlater gjemselund, men håper og tror at de fleste fortsetter.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2005, 14:14 
Offline
Saftblander

Joined: 19 Jul 2005, 22:47
Posts: 30
Når signalene fra klubben er slik de er, er det ganske logisk at de seks sillerne det er snakk om vil vise seg fram for andre klubber.

Men en A-stall på 17 spillere er bare latterlig. Hva med skader? Hva med kort?

Som KIL-ledelsen selv sier; De er en bedrift! Vi andre tenker klubb og klubbfølelse. Tror det er slutt på 1. div for KIL sin del dersom man får gjennomslag for dette som nå blir presentert. De klarer seg aldri i 1. div. med de lønningene som KIL kan tilby nye spillere.

Håper jeg tar feil.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2005, 14:15 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Karlsen wrote:
Interessant å lese i Glåmdalen i dag at spillere som Kula, Wibe, Eriksen og Jensen ikke er garantert å få ny kontrakt. Wibe og Jensen er jo gode nok til å bli?

Håper ihvertfall man ikke sender ut en hel haug med spillere uten å vite at man har gode erstattere på plass. Når stallen skal være på 17 mann må samtlige 17 har meget høyt nivå. Litt bakvendt om man skal sende ut brukbare spillere for så å dra til 2. divisjonskluber og hente en ny gjeng med spillere som i beste fall er brukbare. Drit viktig at nye hever laget umiddelbart.

Og hva hvis Jakko og Kalsæg forsvinner?? Skal disse erstattes av 2. divisjonsgutter?

Regner med KIL Toppfotball i forbindelse med omveltninga i stallen også sier noe om fremtidige ambisjoner. Jeg er naturlig skeptisk for det er ikke mer enn 3-4 år siden KIL Toppfotball sparet seg ned til 2. divisjon sist.

Latterlig om Jensen, Wibe, Eriksen og Kula ikke får fornyet kontrakt.. Det er da ikke bare de som har skuffet i år! Dessuten synes jeg både Reidar, Kula og Wibe har gjort det bra i sine kamper! Eriksen har jeg kun sett en kamp av, men vi kan ikke bare ha EN kepper heller!
Jensen og Wibe dekker en hel plass! De rulerer på høyre back, og samtidig som Håkon kan brukes som back-up på kanten, kan også Reidar gjøre en super jobb som stopper om Ryen, Birken eller Jaakko skulle bli skadet.. Når i tillegg Ryen og Jaakko står uten kontrakt, så lurer jeg på hvordan de skal skaffe penger til erstattere om de velger klubbskifte så fattige som KIL er... Skulle Eriksen gå må man ut på keeper jakt igjen, for det er nok kun 1% sjanse for at Fritz står neste år også..
Kula har jo storspilt til tider i fraværet til Stormoen, og har også vist at han er en plass verdig som indreløper. Om han drar, hvem skal ta over om Stormoen blir skadet igjen da? Da må man jo også ut å leite etter en erstatter. Problemet er, uten penger...
Hvorfor disse skulle vrakes skjønner jeg rett og slett ikke... :?

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2005, 14:41 
Offline
Saftblander
User avatar

Joined: 25 Apr 2005, 12:37
Posts: 38
Location: Oslo / Kongsvinger
Skjønner ikke hva ledelsen tenker på når de mener at Jensen har skuffet i år!? Han har da vist en formidabel framgang i forhold til fjorårs-sesongen, og gjort en meget bra innsats på høyrebacken!!

Når det gjelder Kula, har han etter min mening vært varierende, men likevel tatt ansvar når Stormoen/Nystuen har vært ute. En viktig "rotation" spiller i mine øyne...

Men men... ledelsen i KIL slutter aldri å sjokkere....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2005, 20:14 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
Helt enig, fatter ikke poenget med å gjøre Kula og Jensen til syndebukker. Jensen blir bare tryggere og tryggere på backen og Kula trives best som indreløper, det så man tydelig mot Pors.

Er det Juniorspillere eller spillere fra Galterud som eventuelt skal erstatte disse? :shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2005, 20:50 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3646
På junior laget er det ikke mange å hente opp til a-laget. Men kaskje på Grue :D . Dem har en 3-4 spillere i kikkerten.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2005, 22:12 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
Hvis Reeidar mister jobber gidder jeg ikke og gå på 2 kamper i protest, hva skal jeg synge da...?ikke no mer rei rei rei jon reidar!

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 272 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group