KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 27 Apr 2024, 17:31

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 18 Jul 2005, 17:13 
Offline
Spiller

Joined: 23 Jun 2005, 20:06
Posts: 356
Leser i papir utgaven av Glåmdalen at flere og flere klubber blir interessert i våre spillere.

Interessen er jo selvfølgelig størst rundt vår eminente stopper Jaakko. Sånn ståa er idag er det 3 lag som vil ha han; Odd, Bodø/Glimt og antageligvis Molde. Tviler sterkt på at Jaakko velger å forsvinne fra oss før etter endt sesong. Han har jo i tillegg sagt tydelig ifra at han ikke vil til noe bunnlag i TL. Men at han forsvinner etter sesongen er vel noe jeg har funnet meg tilrette med. Han er en konge spiller som fortjener å prøve seg i Tippeligaen. Men enn så lenge er han KIL spiller og det viser han til fulle i hver eneste kamp!!!

Så har Bryne fått opp øya på vår traver på midtbanen - liasvarten -
Men sånn jeg forsto det (og håper jeg har rett) drar han ikke til Jæren hvis de ikke rykker opp. Så da er det mer enn viktig at Bryne får en laber høst sesong så noen får dratt dem ned fra topp 3. (Kanskje vi tar fra dem kvalikken på tampen av sesongen????...... :) :D :lol: )
Og et KIL lag uten Nystuen vil bli trist synes nå jeg da. Han har vist sin trofasthet til KIL i alle sine år, men jeg skjønner han godt hvis han ønsker nye utfordringer. Men som sagt håper inderlig han blir i klubben MANGE år til!!

Den siste spilleren som har kommet i søkelyset er Kalsæg. Godset skal vist vise interesse for vår kantspiller/angriper. Og jeg skjønner dem veldig godt jeg. Kalsæg har nemlig hatt en av sine beste sesonger som fotballspiller. I år vil jeg si han har vært den med best form av alle gutta gjennom vårsesongen. Han har kommet seg sterkt etter en litt variabel sesong ifjor. Så her er det bare for KIL å signe en ny kontrakt, INGEN TVIL!!!
Og hvis han går til godset er den eneste fordelen for han at han slipper å pendle like mye som nå. Men ta heller å pendle opp til Vinger du Einar, for Godset er jo tross alt et dårligere lag enn KIL!!! :D 8)

Og til resten av Gutta, trenere og hele KIL, vil jeg takke for en flott avsluttning på vårsesongen!!
Måtte høsten bringe masse glede for Dere og Oss Supportere!!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jul 2005, 19:14 
Offline
Saftblander

Joined: 03 Jul 2005, 16:06
Posts: 43
Location: magnor
hååper virklig alle dem 3 blir eg!!! men som du sier visst dem vil prøve noe nytt få nye utfordringer... og visst dem misstrives og kansje andre ting... ikkje veit eg ke det måtte være ! jj...

baare håper skogen gir dem nye kontrakter :lol: :lol: :lol:
hååper dem blir på konsvinger!!

og håååper dem får en SUUUPER feri... og suporterne :lol: :lol: :P

_________________
rødt for alltid; D
<3


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 02:16 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
Jeg håper KIL-ledelsen får ut fingeren og går i kontraktsforhandlinger fort som f...! De vet hvilke spillere de vil beholde, og da er det ikke noe å nøle etter!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 03:11 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Måtte le når jeg så at SIF hadde vært innom på Gjemselund... altså.. SIF har vell nesten dårlige økonomi enn det vi har.. de vil tilby kontrakter som økonomisk sett ikke er noe bedre enn KIL. Og SIF? hva faen har skjedd med SIF de siste årene? Ikke det at jeg griner over det for å si det sånn, men SIF vil nok aldri mer komme til tippeligaen.

Nei, regner med at Einar velger KIL.. hvis han velger godset mister jeg all respekt.. han kom-ble god- og reiste.. litt stygt sagt kanskje,.. men dette har skjedd før.. Frem med kontraktene KIL!

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 11:16 
Offline
Kaptein

Joined: 27 Jun 2005, 13:51
Posts: 692
1892 wrote:
Måtte le når jeg så at SIF hadde vært innom på Gjemselund... altså.. SIF har vell nesten dårlige økonomi enn det vi har.. de vil tilby kontrakter som økonomisk sett ikke er noe bedre enn KIL. Og SIF? hva faen har skjedd med SIF de siste årene? Ikke det at jeg griner over det for å si det sånn, men SIF vil nok aldri mer komme til tippeligaen.

Nei, regner med at Einar velger KIL.. hvis han velger godset mister jeg all respekt.. han kom-ble god- og reiste.. litt stygt sagt kanskje,.. men dette har skjedd før.. Frem med kontraktene KIL!


Vi må vel stikke fingeren i jorda, 1892! Godset har nok et enda større potensial enn KIL. Flott fotballstadion (uten den hersens løpebana) og kommer fra en relativt stor by. Laget har tradisjoner. Det gjør meg vondt å si det, men jeg er ganske sikker på at de kommer tilbake til Tippeligaen.
Når det gjelder Kalsæg og andre som har kontrakt som går ut (eks. Nystuen, Olausson osv.) synes jeg KIL-ledelsen for lengst burde vært på banen og tilbudt nye kontrakter. Det blir jævlig arrogant å sitte på gjerdet og vente til sesongen nesten er over. Hadde KIL signert nye kontrakter med Bosman-gutta helt i starten av sesongen, hadde vi ungått slike spekulasjoner og den uroen det medfører.

TIL KALSÆG (hvis du er inne på forumsidene): PLEASE, SIGNERER! DU HØRER HJEMME I KIL!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 15:45 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Noen som veit hvem som har kontrakter som utløper i år? Skulle vært morsomt å vite hvor lange kontrakter alle i stallen har.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 19 Jul 2005, 16:01 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
....kan dere lese her:

http://www.dt.no/apps/pbcs.dll/article? ... 90334/1001

Det var da ille så mye fint det var å si om Godset. Greit nok at han sikkert ønsker seg kortere vei til og fra trening, men jaggu er han også nå i en klubb med gode tradisjoner.....i tillegg kan ha godt få sitte på med meg tur/retur Oslo, opp og ned på kampdager......hvis det skulle hjelpe!! :D

Nei.....nå må folka på KIL-kontoret våkne og få på plass kontraktene for fremtiden!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 17:34 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 10 May 2005, 16:02
Posts: 2667
Location: Kongsvinger
Wibe sin løper iallefall ut i oktober!

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 19:10 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1119
Location: Vinger
Hvis alle tre forsvinner, er jeg redd årets sesong bare blir en forsmak på hva motgang er. Håper Kalsæg ikke lar seg lokke av Flo og Co, selv om jeg skjønner at kortere pendlevei frister. Kan liksom ikke se for meg at Strømsgodset er en ideell klubb å utvikle seg i.

Når det gjelder Jaakko, så kan han vel bli i KIL til Hyypiä gir seg! Trenger egentlig bare Garcia i retur :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 19:11 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 27 Mar 2005, 18:27
Posts: 2042
Location: Kongsvinger
Er enig med deg KIL4Ever, bortsett fra at de har potensial og at de vil komme tilbake til tippeligaen.. :)

At stadion deres er på topp 10 blant de fineste er helt klart, men håper da ikke at det skal være noe avgjørende i beslutningen som Kalsæg kommer til å ta... ikke det at jeg trur det heller..

KIL må komme med kontrakter, men hvis Kalsæg vil spille for SIF, et middelmådig 1 div. lag med så å si tomme tribuner (stadion har vell en kapasitet på rundt 10 000 + SIF har vell et publikumstall som er et par hundre fler i gjennomsnitt enn det vi har) så får han gjøre det... men der stopper utviklingen hans er jeg redd for..

_________________
Sterk i medgang - lojal i motgang!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Jul 2005, 23:10 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Kalsæg velger aldri SIF. Isåfall får jeg ta en prat med pappa kalsæg. :wink:

Gutten vet da vel hvor han er ønsket å vil utvikle seg videre. 8)

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Jul 2005, 08:29 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Kalsæg og Godset: Min påstand er at Godset ikke er noe særlig større klubb enn KIL. Det finnes vel knapt klubber i 1. divisjon med større historie og navn enn KIL? En overgang til Godset vil være et steg ned for Kalsæg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Jul 2005, 16:47 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
Håper for Guds skyld at disse gutta blir. Hvis de går får jeg i hverfall håpe at Kil for en god slant spenn slik at vi kan erstatte de med like goder spillere!

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Jul 2005, 17:57 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Med 1/2 året igjen av kontraktene så blir det ikke et rødt øre på KIL hvis de stikker etter sesongen......Få signert nye kontrakter med dem NÅ!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Jul 2005, 18:06 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 00:28
Posts: 1116
Location: Meymaneh, Afghanistan
Enig der altså! viktig!

_________________
eer du fra vinger du æl?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 281 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group