KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 28 Apr 2024, 20:54

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Kontrakter
PostPosted: 14 Aug 2006, 11:06 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Noen som vet hvordan ståe er med kontrakter og hvem som må fornyes i år?

Håper vi slipper et renn av nøkkelspillere som forsvinner sli som i fjor for med litt kontinuitet i laget nå så kan vi ta skrittet enda nærmere toppen neste år.

Burde forsøke å signe Ørjan Berg-Hansen, men han vil sikkert tilbake til Sandefjord, mener å ha lest det i et intervju ett sted.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Sep 2006, 09:25 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6461
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasine ... 283947.ece

Moss har begynt å fornye kontraktr med egne spillere, skulle gjerne hørt siste nytt på kontraktfronten i KIL også, håper indelrig at de har lært noe fra ifjor og drøyer dette til etter sessongslutt. Jo tidligere nøkkelspillere får nye kontraktstilbud jo enklere kan det bli å få de til å signere siden de da har færre alternativer å ta stilling til. Samtidig gir det oss trygghet i forhold til å bygge laget videre frem mot neste sessong.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Sep 2006, 09:32 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Nå ble det vel ordnet opp med mange i fjor mener jeg...slik at de fleste av de "viktigste" gutta her kontrakt minst ut neste sesong......men, vi har disse gutta som er på lån da. Pelu har startet bra, og Berg-Hansen er det vel bare å få hosta opp et kontraktsforslag til......vil ha med begge videre.

Ellers svirrer det rundt noen ubekreftede rykter om ditt og datt, men dette får går sin gang til det blir mer håndfast. MEEEEN...det er bare å sette igang arbeidet......nå er det i hvertfall garantert at det ikke blir nedrykk, etter sportslige resultater, så får vi se hva NøFF har å si om lisensen etterhvert!!

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Sep 2006, 11:41 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Såvidt jeg vet er det vel ingen i "første 11ern" der kontrakt går ut i år. Kamark, Rønning, Skjærvold og Mile av de "nye" fikk vel lengre kontrakter enn ett år. Thomsen fikk vel bare ett år såvidt jeg vet.
Fremming, Stormoen, Eriksen og Ryen tror jeg har litt lengre kontrakter.

Tror også Holtet har minst et år til.

Lindau, Wibe Lund og Byfuglien er jeg usikker på. Mener å ha lest at Lindau kun har har kontrakt ut denne sesongen.

Mitt tips er at kun to, kanskje tre av de som har en del 1. divisjonserfaring forsvinner i år.

Derfor kan det se ut som at stammen i laget blir omtrent den samme. Og det er isåfall positivt for dette laget har potensiale! Klarer vi å beholde Pelu og Berg Hansen og i tillegg hente inn et par rutinerte spillere kan det blir meget bra neste år. I tillegg med Skogen bak rattet også neste år blir det rektig huggalt detta.

Det med kontrakter er jeg noe usikker på, dette er noe jeg tror.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Sep 2006, 20:17 
Offline
Reserve

Joined: 28 Oct 2005, 19:58
Posts: 219
Karlsen wrote:
Såvidt jeg vet er det vel ingen i "første 11ern" der kontrakt går ut i år. Kamark, Rønning, Skjærvold og Mile av de "nye" fikk vel lengre kontrakter enn ett år. Thomsen fikk vel bare ett år såvidt jeg vet.
Fremming, Stormoen, Eriksen og Ryen tror jeg har litt lengre kontrakter.

Tror også Holtet har minst et år til.

Lindau, Wibe Lund og Byfuglien er jeg usikker på. Mener å ha lest at Lindau kun har har kontrakt ut denne sesongen.

Mitt tips er at kun to, kanskje tre av de som har en del 1. divisjonserfaring forsvinner i år.

Derfor kan det se ut som at stammen i laget blir omtrent den samme. Og det er isåfall positivt for dette laget har potensiale! Klarer vi å beholde Pelu og Berg Hansen og i tillegg hente inn et par rutinerte spillere kan det blir meget bra neste år. I tillegg med Skogen bak rattet også neste år blir det rektig huggalt detta.

Det med kontrakter er jeg noe usikker på, dette er noe jeg tror.

Fremmings kontrakt går vel ut iår.. tror jeg :roll:

_________________
<3<3


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Sep 2006, 20:25 
Offline
www.kilsk.com

Joined: 23 Jun 2005, 16:26
Posts: 402
Location: På nålspissen av Vangen
fremming tror jeg vil be om et kontraktsforslag før styret legger det på bordet, for er det noen som virkelig elsker klubben, er det han

_________________
Smile, and the world smiles at you
Laugh alone, and the world thinks you are an idiot


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Oct 2006, 02:36 
Offline
Kaptein
User avatar

Joined: 28 Mar 2005, 15:04
Posts: 731
Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Skogheim drar, Kjetil forsvinner, Espen er solgt. Stygt redd Berg Hansen og Pelu forlater KIL-skuta også. Paul er det usikkert med. Da kommer spørsmålet: Hvor mange såkalte spillertap tåler laget KIL???

Redd det blir en sportslig nedtur igjen neste år. :( Måtte jeg bare ta feil.


En ting er i hvertfall sikkert. Jeg mener KIL ikke tåler en tur ned i 2.div igjen. Da tror jeg alt rakner. Men som sagt det skal aldri skje.

_________________
EN SKOG! ETT LAG!
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Oct 2006, 11:03 
Offline
Kaptein

Joined: 23 Jun 2005, 19:19
Posts: 758
Location: Gjemselund Stadion
Ja da er Kjetil ferdig, Paul gir seg og blir sportssjef, Berg Hansen tviler jeg på at vi får beholde. Håper og tror at Pelu blir. Selv om Lindau har signert ny kontrakt er det høyst usikkert at han kan bidra fullt pga. knærne. Forsterkninger må komme det er helt klart. Venstreback, midtbane og 1-2 kantspillere bør prioriteres.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 251 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group