Quote:
Sitat:
"- Da lønnen skulle utbetales så sjekket jeg kassen, og da fant vi ut at vi kunne betale 50 % av lønnen, sier Arnseth til TV 2 Sporten.!"
Ja, det kan jo virke som at ting er, i beste fall, litt "virrete" der nede. Nå skal det også sies at de vil ha enighet - og alle har signert den kollektive avtalen, men at de individuelle "forhandlingene" stagnerer...så da sitter dem, slik jeg forstår det ut i fra intervjuet i TV2, på hver sin tue, med hvert sitt utgangspunkt, og forhandler om sine individuelle avtaler, og det kan jo neppe være lett...
Jeg håper at de, på tross av uenighet rundt sine individuelle, økonomiske rammer, likevel er enige om at det beste er å valse over både Start, Brann, Rosenborg og Viking - for å heve sine markedsverdier før serien er over. Når det er sagt, skimter jeg et skremmende scenario neste sesong:
Vi beholder plassen i tippeligaen, men ingen vil signere for KIL på grunn av rotet som har vært i år, hvilket fører til at vi stiller til kamp i tippeligaen med B-spillere og juniorer...og blir tidenes største slaktoffer i tippeligaen...grøss