KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 17 Jun 2024, 06:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 105 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 08 Nov 2015, 13:54 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Neil Lennon wrote:
Daouda Karamoko Bamba er en spiller jeg kunne tenkt med å se i KIL-trøya igjen. Har kontrakt med Kristiansund ut året og varmer stort sett benken


Starter også på benken i dag i kvalikken, men har 5 mål på 11 kamper, og ofte kommet inn og skåret (tror jeg).


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 09 Nov 2015, 09:09 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 09 Apr 2005, 14:47
Posts: 2723
Location: Oslo
Neil Lennon wrote:
Daouda Karamoko Bamba er en spiller jeg kunne tenkt med å se i KIL-trøya igjen. Har kontrakt med Kristiansund ut året og varmer stort sett benken


Det kunne jeg også tenkt meg. Men jeg trodde han spilte relativt fast?
Noen som husker hvorfor/hvordan han forsvant fra KIL? Fikk han ikke fornyet kontrakten, eller hva skjedde?

_________________
Always red and white


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 09 Nov 2015, 10:42 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Vi fikk vel ikke arbeidstillatelse til han etter at det forrige styret og ledelsen i KILs økonomiske vanstyre førte oss ned i 2.div. Får kun arbeidstillatelse for ikke-EØSborgere i de to øverste divisjonene. Fyren likte seg godt i KIL.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 09 Nov 2015, 17:40 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Skulle være 2 nye med på trening i dag... en unggutt fra Odd Grenland, tror det må være denne karen:

http://www.odd.no/player-profiles/playe ... onID/11081

19 år, ikke vært på banen i TL i år, men er vel sikkert et greit talent. Midtbanespiller som har satt inn 6 mål i 2.div begge de 2 siste årene. I år fikk han også være med i de 2 første rundene i cupen på A-laget... scoret 4 mål når de vant 13-0! i første runde... og 1 mål mot Skeid i 2. runde.

Den andre var en lang tynn sak som skulle komme fra Mannheim eller noe slikt. Spiss...

Ikke stort å melde fra den lille jeg så han i aksjon i dag... han fra Odd klarte jeg ikke å kjenne igjen utpå banen. Men... det skjer nå ting i hvertfall :-)

Hadde gjort seg med en slik treningskamp med prøvespillere litt ut i november.. som de hadde i fjord.

Men... kan ikke legge stort i dette heller. Etter fjoråret syns jeg Ribohlos så ut som en milliard, og håpte for guds skyld at de ikke ville gi kontrakt til Nieves... han brente ca 20 kjempesjanser på den kampen ;-)

Nå kunne han sikkert ha satt noen flere mål også i år... men gud bedre meg... at han skulle være slikt et arbeidsjern med tekniske kvaliteter så jeg ikke etter kampen i midten av november i fjor gitt :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 09 Nov 2015, 18:03 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
Ja håper virkelig Nystuen og KIL ordner en prøvespiller kamp i
November. Det var artig og et kjempefint tiltak for unge lovende spillere. Dem får kontakte Nordstrand .

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 09 Nov 2015, 18:52 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3652
http://www.glomdalen.no/kongsvinger/spo ... -19-120404


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 09 Nov 2015, 19:05 
Offline
Spiller

Joined: 30 Mar 2010, 12:27
Posts: 459
:lol: fins bare en Moldskred!. . . Fins bare en Moldskred! Sjalala ....Sjalala. ..

_________________
ALDRI KIL I 2 DIV.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 09 Nov 2015, 20:40 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Solum til Degerfors.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 09 Nov 2015, 21:06 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
Glåmlia-rampen wrote:
:lol: fins bare en Moldskred!. . . Fins bare en Moldskred! Sjalala ....Sjalala. ..


Topp at han forlenger. Virkelig gode nyheter, og endelig ble forbannelsen brutt om at årets spiller reiser fra KIL... :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 09 Nov 2015, 21:10 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 12 Apr 2010, 18:27
Posts: 1450
Location: Elverum
ivo wrote:
Solum til Degerfors.


Tror han kan ha godt av miljøskifte, selv om det er synd at han drar. Tror han kan finne tilbake til den samme gamle godformen igjen. Han har ikke vært dårlig de siste åra heller, men har brent en del store sjanser. Tror kanskje det kan være en metal greie som kan bli borte i ny klubb.

Håper Solum kommer tilbake til KIL i toppslag om et par år..

Uansett lykke til videre i Degerfors!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 10 Nov 2015, 18:58 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Og da var Røyrane på plass for 2 år..... steike dette begynner å bli bra :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 10 Nov 2015, 20:56 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 24 Jun 2005, 20:24
Posts: 1124
Location: Vinger
Moldskred og Røyrane blir svært viktige. Må nok belage oss på å ligge en del lavt og vente på muligheter neste år, da er det viktig med spisser med fart som kan skape ting på egenhånd. Synd med Solum, men er glad han dro til en annen liga når han først dro, så vi slipper å møte han neste år.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 11 Nov 2015, 15:15 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Da også Nieves klar for 2 nye år..... FIIII FAAAEN!!!! Det er ikke normalt for en KIL-supporter at absolutt alle av de viktigste henger med videre til årene som kommer :-)

Vil tro Wennberg følger etter ganske snart... så spørs det hva som skjer med Yabre. I tillegg kommer det nok noen nye inn også....juuuhuu.... gleder meg til treningskamper nå gitt :-)

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 11 Nov 2015, 15:18 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6466
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
Mye gladsaker om dagen, hvilke andre er det som enda ikke har fornyet. Må finne erstatter for Solum 11 mål og 14 assist er respektabelt og ikke bare, bare å finne en spiss som produserer tilsvarende.
Edvardsen har vi vel god backup fo i Wennberg og Holter, selv om hans erfaring i den dype sentrale rollen ikke er lett å erstatte.
Men med Maikel, Moldskred og Røyrane på lasset har vi fått på plass veldig viktige brikker foran neste sesong.
Har Pålerud kontrakt?

Er det noen treningskamper planlagt?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Opprykksåret 2016
PostPosted: 11 Nov 2015, 15:47 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Pålerud har kontrakt, og ingen treningskamper klare enda som jeg kjenner til.

Wennberg vil jeg tro de snart er klare med, han beviste vel nok til å få bli med videre vil jeg tro. Yabre har heller ikke kontrakt, usikkert på hva som skjer der. Ellers vet jeg ikke helt hvordan det står til med andre. Richardsen er på kontrakt... Usikker på Dadjo... Patrick Hansen er vel fort ferdig nå.... Ellingsen er på kontrakt... Så må også Nystuen etterhvert finne ut om han skal spille det kommende året....

Og hva nytt kan vi forvente inn? Ser jo ut til at de er intr. i denne 19-åringen fra Odd i hvert fall.

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 105 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group