Solum har meget god ballkontroll og er en del av klikk-klakk spillet i forkant av mange av sjansene. At han ikke får skikkelig treff inne i feltet kan det være mange årsaker til, men tror helt sikkert at det bare er ett tidsspørsmål før det løsner. Gutta rundt ham scorer og Solum legger ned sin del av jobben for at de skal få tid og rom for å score.
Ivo, Det jeg mente med bra angrepsspill er at veldig mange av spillerne er utrolig flinke til å raskt få kontroll på ball og servere den videre til lagkamerater som stadig beveger seg inn i rom som gjør at spillet flyter veldig bra i lengderetningen og gjør at vi kommer til mange sjanser. Vi har helt sikkert spilt kamper hvor vi har hatt bedre uttelling på sjansen. Og om Særp kampen var en sånn husker jeg ikke da det meste av minnene fra den kvelden har forsvunnet i opprykksrusen
Må også si unnskyld til Nystuen for at jeg antyder at han er skyld i baklengsmålene. Syns han og Håpnes har en meget god analyse av kampen i Nachspiel (som for øvrig er ett meget bra tiltak på kil.no). Forsvarsspill er ett kollektivt ansvar og både keeperspill og sikringsjobb er for dårlig ved baklengsmålene, og Nystuen tok sin del av ansvaret for det.