KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 26 Jun 2024, 06:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: 07 Aug 2011, 22:51 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3656
Vi trenger en på midten til å få roet ned spillet litt. Ta i et tak når det butter imot. En slik spiller har vi ikke.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Aug 2011, 13:04 
Offline
Forumlegende

Joined: 27 Mar 2005, 11:54
Posts: 4419
Location: Gjemselund
Er det egentlig et påfallende behov for nye spillere? Se på benken i går, unggutter og Pireau, Wigum og Holmen som har spilt en del og spilt bra. Klubben er jo virkelig på vei opp økonomisk samt at laget begynner å sitte. Videre har man alle disse unguttene som spiller bra hver gang dem får sjansen. Så hvorfor ikke bare forlenge med alle talentene og la disse få spille seg gode og utvikle dette nye laget som er faen så talentfullt.

Men skulle det dukke opp en spiller så er det klart at denne må kvalitetsjekkes i alle ledd. Enten må det være en ambisiøs ung spiller som virkelig vil utvikle seg, eller en som har de rette mentale ferdigheter som går på vinnevilje og team spirit og gode holdninger slik at han kan utvikle både seg selv og laget. Har egentlig ingen foretrukket lagdel å forsterke, vi har folk til alle lagdeler. Det viktigste er at en ny spiller er en "vinnerskalle"


Last edited by Karlsen on 08 Aug 2011, 13:05, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Aug 2011, 14:42 
Offline

Joined: 26 Jun 2011, 12:40
Posts: 9
Godt å se at noen støtter deg jeg har skrevet i mine innlegg tidligere.

Klubben har talentene. Disse må få spille for å utvikle seg videre. Det nytter ikke å sitte
på benken, når det er kamptrening på dette nivået som skal til.

Viser til Godset som har vært tålmodige og gitt ungguttene tillit over tid. Dette kan og KIL
gjøre. Jeg håper og tror at den sportslige ledelsen ikke lar seg presse av media og supporterer
som skriker etter forsterkninger. Bruk tiden til å sondere markedet inn mot neste vindu og vær trygg på
at det en henter styrker laget.

Konklusjon: Vær tålmodige. Bygg laget rundt unggutta som allerede er i klubben, og la de få spilletid.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Aug 2011, 14:55 
Offline
Forumlegende
User avatar

Joined: 24 Jun 2005, 00:25
Posts: 6469
Location: Bor i Oslo, er fra Eidsvoll.
bruk de ekstra pengene fra Tuelo salget til å øke lønna til Linnes så han signerer ny kontrakt ;)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Aug 2011, 15:05 
Offline
Kaptein

Joined: 16 Oct 2009, 15:18
Posts: 679
mikeb wrote:
bruk de ekstra pengene fra Tuelo salget til å øke lønna til Linnes så han signerer ny kontrakt ;)


enig :)

_________________
forza vinger


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Aug 2011, 15:07 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
mikeb wrote:
bruk de ekstra pengene fra Tuelo salget til å øke lønna til Linnes så han signerer ny kontrakt ;)


300 - 500 000?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Aug 2011, 17:39 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 28 Jun 2005, 22:42
Posts: 3656
Ja noe sånt i lønn


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Aug 2011, 18:05 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Nå aner ikke jeg hva han har i dag. Og heller ikke hva de andre tjener. Men Linnes er verdt noen kroner, ja.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 08 Aug 2011, 21:52 
Offline
Forumlegende

Joined: 19 Apr 2006, 12:33
Posts: 4670
Location: kongsvinger
Karlsen wrote:
Enten må det være en ambisiøs ung spiller som virkelig vil utvikle seg, eller en som har de rette mentale ferdigheter som går på vinnevilje og team spirit og gode holdninger slik at han kan utvikle både seg selv og laget. Har egentlig ingen foretrukket lagdel å forsterke, vi har folk til alle lagdeler. Det viktigste er at en ny spiller er en "vinnerskalle"


Unge ambisiøse har vel KIL flust av.
Jeg ville hatt en klar sjef i midtforsvaret.
En Riseth-type.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Aug 2011, 14:36 
Offline
Spiller
User avatar

Joined: 30 Apr 2008, 16:16
Posts: 325
Location: Skedsmokorset
http://www.glomdalen.no/kil/article5695235.eceMorten Hæstad som erstatter?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Aug 2011, 16:26 
Offline
Klubbdirektør

Joined: 28 Mar 2005, 18:28
Posts: 1648
Location: Oslo/Kongsvinger
Brogeland legger lista: Vi tenger folk som løper, og han gjør jo det.

Sikkert en grei spiller men jeg kunne tenkt meg en ren forsvarsspiller som er litt sjef


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Aug 2011, 16:37 
Offline
Reserve

Joined: 19 Aug 2005, 10:22
Posts: 105
Location: Oslo
Sakset fra forumet til Menigheden:

Du skriver ofte mye fornuftig her inne Alladin, men her er vi totalt uenige. Jeg fatter virkelig ikke hvordan i huleste du kan være så positiv til en spiller som Morten Hæstad?? Han har jo ikke prestert noe å snakke om på en fotballbane på mange, mange år. Siden 2004 står han bokført med usle 67 kamper for klubben, hvorav sikkert over halvparten av disse er som innbytter de siste 5-10 minuttene. Det er på tide å innse at han aldri blir noen stor fotballspiller, Alladin Sane! Og jeg bryr meg katta i disse fysiske testene du prater så mye om - da får han heller begynne med orientering. Fotball kan han dessverre ikke spille!

Vet ikke helt om han er den riktige spilleren for oss gitt, men alle bør jo få en sjanse da :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Aug 2011, 16:42 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
De kaller også Tuelo for "stallfyll".... :evil:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Aug 2011, 16:54 
Offline
Grævling
User avatar

Joined: 12 Apr 2005, 00:24
Posts: 10489
Location: Kongsvinger
Libra wrote:
De kaller også Tuelo for "stallfyll".... :evil:


Er i hvert fall mye "stallfyll" preg over folkene Start henter inn om dagen, ser ikke helt ut til at de går for de store greiene som vil redde dem fra nedrykk. Men det kommer vel som et resultat av at den økonomiske hverdangen har ankommet makrellandet også.

_________________
FORZA VINGER!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Aug 2011, 17:03 
Offline
Klubbdirektør
User avatar

Joined: 02 Sep 2009, 18:04
Posts: 1962
Raggen wrote:
Libra wrote:
De kaller også Tuelo for "stallfyll".... :evil:


Er i hvert fall mye "stallfyll" preg over folkene Start henter inn om dagen, ser ikke helt ut til at de går for de store greiene som vil redde dem fra nedrykk. Men det kommer vel som et resultat av at den økonomiske hverdangen har ankommet makrellandet også.


Ja, men de kaller ikke Tuelo for stallfyll altså :evil: I så fall må vi kanskje ta en aksjon vi også:

http://fotball.aftenposten.no/eliteseri ... 206974.ece


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 22 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group