KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 01 Nov 2024, 02:06

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Leikvin
PostPosted: 11 Oct 2005, 08:09 
Kaptein

Jeg ser at Simen har laget en sak på Leikvin. Den er ikke mye troverdig, Simen. Leikvin har knapt nok spilt for Lillehammer i det siste. Rett og slett fordi han ikke har vært god nok! Jeg har en kamerat som studerer på Lillehammer og han har sett de fleste hjemmekampene. I følge han har Leikvin til gode og spille en hel kamp :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 09:51 
Forumlegende

Sikkert riktig det, men det står da ikke så mye kontroversilet i den saken som er lagt inn på forsida her. Han sier jo ikke noe om sin egen innsats hverken på Lillehammer eller KIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 10:30 
Kaptein

mikeb wrote:
Sikkert riktig det, men det står da ikke så mye kontroversilet i den saken som er lagt inn på forsida her. Han sier jo ikke noe om sin egen innsats hverken på Lillehammer eller KIL.

"Han har herjet med backene i 2. divisjon", er vel å ta hardt i når han knapt nok har spilt? Jeg vil tro at de som leser dette, og som ikke har annen info om hvordan han har gjort det, vil tro at han har vært konge i 2. divisjon. Tanken min var utelukkende å komme med riktig info.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 10:47 
Klubbdirektør

Jeg vil tro at Simen er den her som har mest peiling på hvordan Leikvin gjør det i Lillehammer. Gutten er jo som en bestekamerat med han og har nesten daglig kontakt etter det jeg har hørt! Så jeg velger å tro at det som står der er sant ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 11:13 
Kaptein

Korslundinho wrote:
Jeg vil tro at Simen er den her som har mest peiling på hvordan Leikvin gjør det i Lillehammer. Gutten er jo som en bestekamerat med han og har nesten daglig kontakt etter det jeg har hørt! Så jeg velger å tro at det som står der er sant ;)

Da må du nok tro om igjen. Bare ta en titt på hjemmesiden til Lillehammer, så ser du på lagoppstillingene der at det ikke stemmer. I helga spilte han de fem siste minuttene...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 11:17 
Klubbdirektør

Det betyr ikke at Leikvin ikke kan ha herjet med en back altså :)
Men jeg har ikke peiling selv, så skal egentlig ikke si noe.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 11:46 
www.kilsk.com

Fint at Simen ordner slike intervjuer likevel :)
Fint intervju, litt kort kanskje :)
Hadde kanskje vært en ide' og fortsette med slike intervjuer utover vinteren.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 16:01 
Grævling

Kan noen ringe Cato Holtet å høre hvordan det er med "rørlegger'n" om dagen? ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 17:48 
www.kilsk.com

lurer på hvor du får din informasjon fra KIL4ever. ok.. han har ikke spilt samtlige kamper siden han kom dit. tallet der er ukjent for meg... han sa han trivdes godt i kubben, og da regner jeg med at han har spilt en del kamper, siden han ville bli lånt ut for å få spilletid, hvorvidt det står hvor mange kamper han har spilt har jeg ikke sjekket, men jeg stoler på Tor selv... det hjelper ikke om du har informasjonskilder fra venner av han, når jeg har direkte kontakt med han.. Jeg stoler på det Tor sier, men ville ikke svasre på alt før sesongen var over, derfor ble intervjuet kort. jeg kommer sannsynligvis med et nytt intervju etter sesongen, siden da sa tor at han ville si mer... at han har herjet med backene vet jeg ikke noe om, men her er det journalistiske trekk du må lære deg. i og med at tor er på utlån, og kanskje kommer tilbake neste år(ingen som vet), må vi snakke positivt om han... vi vet om hans elegante dribleteknikk, og regner da med at han har snurret seg rundt noen av motspillerne.. derfor bruker jeg uttrykket Herjet med backene.. du vet jo at journalister alltid vrir litt om.. ikke dirkte juger.. det vil jeg overhode ikke, men du bør skjønne hva meg mener.. jeg stoler 100% på Tor, og ut i fra det han sier..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 18:28 
Klubbdirektør

Da for du sjekke selv da KEEPERN hAN HAR STARTA I 6 KAMPER I ÅR OG BLITT BYTTA UT TIL PAUSEN I 4 AV DEM. Det kaller jeg lite spille tid. I 3 kamper var han ikke en gang på benken i høst. Hvis du ikke tror det for du se etter selv her http://home.no.net/masteren/

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 19:11 
Kaptein

keepern wrote:
lurer på hvor du får din informasjon fra KIL4ever. ok.. han har ikke spilt samtlige kamper siden han kom dit. tallet der er ukjent for meg... han sa han trivdes godt i kubben, og da regner jeg med at han har spilt en del kamper, siden han ville bli lånt ut for å få spilletid, hvorvidt det står hvor mange kamper han har spilt har jeg ikke sjekket, men jeg stoler på Tor selv... det hjelper ikke om du har informasjonskilder fra venner av han, når jeg har direkte kontakt med han.. Jeg stoler på det Tor sier, men ville ikke svasre på alt før sesongen var over, derfor ble intervjuet kort. jeg kommer sannsynligvis med et nytt intervju etter sesongen, siden da sa tor at han ville si mer... at han har herjet med backene vet jeg ikke noe om, men her er det journalistiske trekk du må lære deg. i og med at tor er på utlån, og kanskje kommer tilbake neste år(ingen som vet), må vi snakke positivt om han... vi vet om hans elegante dribleteknikk, og regner da med at han har snurret seg rundt noen av motspillerne.. derfor bruker jeg uttrykket Herjet med backene.. du vet jo at journalister alltid vrir litt om.. ikke dirkte juger.. det vil jeg overhode ikke, men du bør skjønne hva meg mener.. jeg stoler 100% på Tor, og ut i fra det han sier..

Jeg er ikke ute etter å henge ut Leikvin. Det kan være flere grunner til at han ikke har spilt mer, bla skader. Mitt poeng er at det ikke er noen vits i å komme med feilinformasjon. Da er ingen informasjon bedre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 19:35 
www.kilsk.com

nei nei seff.. men begge har litt feilinformasjon.. dette er bare midelrtidig uansett. han vil komme med mere etter sesongen.. intervjuet var bare å vise at han har det bra der han er, men hvis det er tilfeldig at han ikke har mer enn 6 kamper, så er det merkelig.. men som sagt.. han virket veldig beskjeden, og det skjønner jeg i og emd at det har vært mye styr rundt han.. hpåer han kommer tilbake og kanv ære en mulig erstatter for kalsæg høsten 2006, hvis vår kjære eidsvolling skulle bli borte(viser til kalsæg, ikke mikeb :P )

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 19:47 
Forumlegende

keepern wrote:
nei nei seff.. men begge har litt feilinformasjon.. dette er bare midelrtidig uansett. han vil komme med mere etter sesongen.. intervjuet var bare å vise at han har det bra der han er, men hvis det er tilfeldig at han ikke har mer enn 6 kamper, så er det merkelig.. men som sagt.. han virket veldig beskjeden, og det skjønner jeg i og emd at det har vært mye styr rundt han.. hpåer han kommer tilbake og kanv ære en mulig erstatter for kalsæg høsten 2006, hvis vår kjære eidsvolling skulle bli borte(viser til kalsæg, ikke mikeb :P )

har ingen planer om å bli borte med det første, men har desverre ikke fått noe kontraktstilbud enda.
gjør meg nok uansett bedre på tribuna enn på kanten, til tross for at jeg spiller kant på bedriftslaget :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 20:07 
Forumlegende

"Snurre rundt med backene" er vel mer en metafor. Vinger/flanker pleier det, selv om de spiller kun i 10 minutter. Jeg synes det er fantastisk godt gjort å gidde å diskutere en sånn filleting!

Jeg er bare glad for at Simen lagde den saken, og har selvfølgelig ingenting å utsette på det han har skrevet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 21:27 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Enig med Karlsen her! Flott at folk tar ansvar å kommer med nye artikkler på Supportersida vår. Å en plass må man jo begynne. Bra det Simen! Kom med mer du.

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]