keepern wrote:
lurer på hvor du får din informasjon fra KIL4ever. ok.. han har ikke spilt samtlige kamper siden han kom dit. tallet der er ukjent for meg... han sa han trivdes godt i kubben, og da regner jeg med at han har spilt en del kamper, siden han ville bli lånt ut for å få spilletid, hvorvidt det står hvor mange kamper han har spilt har jeg ikke sjekket, men jeg stoler på Tor selv... det hjelper ikke om du har informasjonskilder fra venner av han, når jeg har direkte kontakt med han.. Jeg stoler på det Tor sier, men ville ikke svasre på alt før sesongen var over, derfor ble intervjuet kort. jeg kommer sannsynligvis med et nytt intervju etter sesongen, siden da sa tor at han ville si mer... at han har herjet med backene vet jeg ikke noe om, men her er det journalistiske trekk du må lære deg. i og med at tor er på utlån, og kanskje kommer tilbake neste år(ingen som vet), må vi snakke positivt om han... vi vet om hans elegante dribleteknikk, og regner da med at han har snurret seg rundt noen av motspillerne.. derfor bruker jeg uttrykket Herjet med backene.. du vet jo at journalister alltid vrir litt om.. ikke dirkte juger.. det vil jeg overhode ikke, men du bør skjønne hva meg mener.. jeg stoler 100% på Tor, og ut i fra det han sier..
Jeg er ikke ute etter å henge ut Leikvin. Det kan være flere grunner til at han ikke har spilt mer, bla skader. Mitt poeng er at det ikke er noen vits i å komme med feilinformasjon. Da er ingen informasjon bedre.