mikeb wrote:
Wennberg er i hvert fall en hyggelig fyr, som gjorde det bra i KIL-trøya. Men var det ikke litt gnisninger hans siste sesong som spiller og at Piementa ikke brukte ham noe særlig?
Ikke hørt noe om. Wennberg var i KIL ut 2018, og Pimenta dro etter 2016. Så var i alle fall ikke i hans siste sesong. De gnisningene tror jeg oppsto på tribunen, med en hel haug supportere som mente Wennberg burde spille foran typer som Pinto, Røyrane og Ellingsen. Aldri hørt noe klaging fra Wennberg selv, og spilte også masse på slutten av 2016 når det var en del skader, blant annet semifinalen mot Godset. Tror dette kan være en meget bra langsiktig signering, får bare håpe ikke muligheten kommer for tidlig. Jeg hadde dett for meg han som KIL-trener noen år frem i tid. Men dette er jo en klubbmann som virkelig kan bygge klubb over tid, og ikke stikke etter én sesong. Eier jo bolig på Kongsvinger, kom tilbake etter endt karriere og har dame fra byen. Vår nye Vegard Hansen/Christian Michelsen som blir i klubben over flere år og bygger oss tilbake til eliteserien? Man kan jo leve i håpet